семинар "«Стратегиялық басымдықтары, әрекеттер жоспары мен жүзеге асыру жоспары (коучинг пен тәлімгерлік) бар мектептің екінші даму жоспары" » К.Қазыбаев атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Сарқан ауданы білім бөлімінің
"К.Қазыбаев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » семинар "«Стратегиялық басымдықтары, әрекеттер жоспары мен жүзеге асыру жоспары (коучинг пен тәлімгерлік) бар мектептің екінші даму жоспары"
26
март
2018

семинар "«Стратегиялық басымдықтары, әрекеттер жоспары мен жүзеге асыру жоспары (коучинг пен тәлімгерлік) бар мектептің екінші даму жоспары"

Сарқан аудандық білім бөлімінің К.Қазыбаев атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«ШАПАҒАТ» «Стратегиялық басымдықтары, әрекеттер жоспары мен жүзеге асыру жоспары (коучинг пен тәлімгерлік) бар
мектептің екінші даму жоспары

Курсалды сауалнаманы зерделеу барысында кәсіби қоғамдастыққа тартылған мұғалімдердің қарым-қатынасындағы құзіреттілікті қалыптастырып, Коучинг, Lesson Study және тәлімгерлік үдерістерін жүргізу арқылы көшбасшылықты дамыту, бағалау әдістемесінің маңыздылығын формативті бағалауды қолдану арқылы арттырып, білім сапасын жақсартуды ұйымдастыруды көздеу барысында мектеп проблемасын ашатын «Жаңа әдіс тәсілдер» модулі арқылы формативті бағалау дағдыларын қалыптастыруға бола ма?» -деген зерттеу сұрағы анықталды. Бағдарламаның басты идеяларының негізінде басты басымдық ретінде «мұғалімдердің біліктілігін арттыру үшін кәсіби қоғамдастық аясына тартуға» фокус түсірдім.
МДЖ-2 алты бөлімнен құрып, мектептегі алдыма мақсат етіп қойған іс-тәжірибемді ықшамды етіп жоспарлауды көздедім.
Іс-тәжірибемді мектеп басшысының стандартына негіздеп мектепте қолға алынатын шаруалардың нәтиже беруі үшін өзімнің оң өзгерістерімді қолға алудан бастап жоспарлауды көздедім. Жоспарымның жүзеге асырылуын кәсіби қоғамдастық пен ұжым арасындағы байланысты нығайту, өзара сабақтарға қатысу, пікір алмасу, рефлексия жасау және қоғамдастықтағы зерттеуші, дамытушы, үйлестіруші топтардың есебін тыңдау арқылы, табыс критерийлері мен жұмыс нәтижесіне SWOT талдауын шынай түрде қолдануға фокус түсірдім. Коучингтен кейінгі және тәлімгерлік үдерісі кезіндегі сабақтарға қатысудың маңыздылығы білім саласындағы жаңашыл үдерістердің қандай нәтиже беретіндігін анықтауды көздедім. Себебі жаңашылдық үдерістерінің өз қалыпты деңгейінде қолданылмаса оның нәтижесі болмайтынын және де кері байланыс пен эвалюация жасау арқылы шынайылық пен нәтижеге жетуді ұйымдастыруды көздедім.
Бағдарлама идеяларын насихаттау үшін «Білімді ұрпақ болашақ көшбасшысы» тақырыбында мақала жаздым. Ондағы мақсатым, «25 ән, 25 кітап» бағдарламасының іске асырылу жолдарымен бөлісе отырып, мектеп басшысының жаңа стандарты мен қоғамдастық деңгейінде қолға алынатын жаңашыл оқыту үдерістерінің қазіргі қоғамымыздағы білім саласында қалыптасқан келеңсіз стереотиптерді жоюда маңыздылығын ұйымдастыруды көздедім. Сол себепті өздік дамуымды арттыруда рефлективті күнделік жүргізуді айқындап жоспарлауға фокус түсірдім.
Сын түзелмей, мін түзелмейді емеспе, оқушы үнін, мұғалім үнін, ата-ана үнін тыңдау жаңашылдық үдерісінің қолдауға ие бола отырып, қолданыс барысында қажетті өзгерістер жасалынып, жүзеге асырылуын жеңілдету үшін жоспарланды. Мектептегі іс-тәжірибемнің екінші кезеңінде атқарылатын жұмыстарымды сәуір айында аяқтап, ал қорытындысын шығарып, мониторинг жүргізуді мамыр айына ұйымдастырылу себебі, өзімнің мектептегі негізгі жұмысыммен бір кезеңде жүргізуге жоспарланды.








МДЖ - 2-нің зерттеу сұрағы: «Жаңа әдіс тәсілдер» модулі арқылы формативті бағалау дағдыларын қалыптастыруға бола ма?»

МДЖ-ның басымдықтарыТабыс критерийлері
Мұғалім үшінОқушы үшінАта-ана үшінДиректор үшін
Қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыруКоучингке қатысатын 10 мұғалім және 2 тәлім алушы (1 психолог, 1 мұғалім) оқушылардың топтағы рөлдеріне назар аударады, жұмыс барысындағы кедергілерді жоюға ықпал етеді10 мұғалімнің сабақ беретін оқушыларда топ ережесіне бағыну қалыптасады, бір-бірін тыңдайды, диалогтік қарым-қатынас орнатылады Оқушылардың ата-аналары балаларының тәртібіне көзқарасы өзгереді және мектеппен диалогтік қарым-қатынас орнатады Мектептегі қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыру үдерісіне қолдау көрсетеді, мәдени байланыстағы кедергілердің жою жолдарын ұсынады.

Коучинг, Lesson Study және тәлімгерлік арқылы кәсіби оқуды ұйымдастыруКоучингке қатысатын 25 мұғалімнің және 2 тәлім алушының (1 психолог, 1 мұғалім) қажеттіліктері айқындалады, кәсіби қолдау көрсетіледі және мәселені талқылауға дағдыланады.7,8,9,10 сынып оқушылары топпен жұмыс дағдысын, тиімді сұрақ техникасын меңгереді, талқылау арқылы мәселені шешуге ұмтылыс қалыптасады7,8,9,10 сыныптың ата-аналарының сабаққа қатысуға ынталанады және мүмкіндік алады
Ата-ана үнін тыңдау қалыптасады.Тәлімгерлікке қолдау көрсетеді. Тәлім алушылардың деңгейін анықтап, кәсіби сұхбат арқылы даму барысын қадағалайды.
Lesson Study үдерісіне қолдау көрсету

Қоғамдастық аясын кеңейту арқылы көшбасшылықты дамытуҚоғамдастықтағы мұғалімдер басқаларды топ жұмысына тартады. Қоғамдастық жұмысы арқылы көшбасшылық қасиеттерін таратады, топ жұмысына тартылған мұғалімдерге мүмкіндік қалыптастырады.Оқушылар көшбасшылық дағдыларын меңгереді, оқушы үніне сенімділік қалыптасады. Тыңдау мәдениеті арқылы тыңдатуға болатынына көздері жетеді.7,8,9,10 сыныптың ата-аналары көшбасшылық туралы түсінік алады, оқушылардың көшбасшылығына және инклюзивті білім беруге қолдау көрсетеді.
Қоғамдастықтың аясын кеңейту арқылы инклюзивті білім беруді дамытады, тыңдау мәдениетін қалыптастырады.
Формативті бағалауды қолдану арқылы маңыздылығын арттырып, білім сапасын жақсарту Формативті бағалаудың маңызы тақырыбына арналған коучингке қатысатын 27 мұғалім оқушылардың жеке қасиеттеріне назар аударып, деңгейін анықтайды. Жинақтау және бағалау дағдыларын меңгереді, сабақты нәтижеге бағдарлап жоспарлауды үйренеді
7,8,9,10 сынып оқушыларының оқуға деген ынтасы артады, кері байланыс жасауға дағдыланады, сабаққа қатысу дағдысын қалыптастырады, зерттеушілік қабілеттері дамидыАта-аналардың қабілетті дамытып, білім сапасын арттыруға болатынына көздері жетеді, жаңартылған білім мазмұнының тиімділігіне көз жеткізедіФормативті бағалаудың білім сапасын арттырудағы тиімділігі тақырыбындағы коучингті қолдайды, сын тұрғысынан ойлау дағдысын тәжірибеге енуіне ықпал етіп, дамытады
Мұғалімдерді біліктілігін арттыру үшін кәсіби қоғамдастыққа тартуМұғалімдер кәсіби қоғамдастықтағы байланыстың нығаюы арқылы, бірлескен жұмыс дағдысын меңгереді, түйінді мәселелерді талқылап, іс-шараларды бірлесе іске асырып, пікір алмасады. Кәсіби қоғамдастықтағы мұғалімдердің оқушылары сабақта бірлесіп, ынтымақтаса отырып оқу дағдысын меңгереді, бір-бірін тыңдауға, пікір алмасуға дағдыланады.Қоғамдастық аясында ұйымдастырылатын бірлескен шараларға қатысады. Ынтымақтасқан жұмысқа сенімі артады.Қоғамдастықтағы мұғалімдер арасында байланысты нығайту-ға ықпал етеді, бірлескен жұмысқа жағдай жасайды.
Идеяларды қолдайды, мәселені шешеді.
Оқушыларды бағалау әдістемесін жетілдіруКоучинг пен тәлімгерлікке қатысатын мұғалімдер бағалаудың жаңашыл әдістемесімен танысады, тиімділігін көреді, бағалаудың артықшылығын түсінеді Коучинг пен тәлімгерлікке қатысқан мұғалімдер оқушылары шынайы бағалайды, өз ойларын, түсініктерін мазмұндауда шынайы болады, өзін бағалауды үйренеді.Бағалаудағы шынайылық пен нақтылыққа көз жеткізеді, балаларының біліктілік деңгейін анықтайды, ата-ана үні тыңдалады.Коучинг пен тәлімгерлікті қолдайды, бағалау түрлері туралы түсінікті дамытады, бағалаудағы шынайылық пен нақтылықты назарда ұстайды.
Оқыту тәжірибесінде оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсартуға көңіл бөлуОқыту барысында оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсартуға көңіл бөледі, оқушымен қарым-қатынасына мониторинг жүргізуге дағдыланады, ақтаңдақтарды анықтап, жою жолдарын қарастырады, оқушы үнін тыңдауға дағдыланады.Оқыту барысында оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсартуға көңіл бөлген мұғалімге оқушы кері байланыс беруге ынталанады, оқу үлгерімін жақсартуға ұмтылады, кедергілерді жоюға дағдыланады.Ата-аналар балаларының тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын көңіл бөледі, оқу үлгерімінің жақсарғанына көз жеткізеді, кері байланыс жасауға тырысады, бірлескен әрекетті қолдайды.Оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсарту үшін коучинг, тәлімгерлік және Lesson Study үдерісін қолдайды, оқушымен қарым-қатынасқа мониторинг жүргізуге ықпалы етеді, оқушы үніне қолдау жасайды, кәсіби сұхбат жүргізеді.














І. Кездесу, жиналыс, кезектен тыс кіші педагогикалық кеңес
№Іс -шараМақсатыТабыс критерийлеріЖауапты адамМерзіміЭвалюацияМониторингҚайта қарау
1.1Аудандық білім бөлімінің басшысымен кездесуМДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен таныстыру, ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын іс-шаралар туралы пікір алысуМДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен танысады, ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын шаралар туралы түсінік аладыЕ.Данекеров05.12.
2016ж.Фото ТранскриптАудандық білім бөлімінің басшысы, директорҚойылған сұрақтарға жауап беру
1.2Әкімшілік кеңесіМДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен таныстыру,
ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын іс-шара жоспарын түсіндіру МДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен таныстыру, ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын іс-шара жоспарына қолдау көрсетедіЕ.Данекеров06.12.16Фото, хаттамаДиректор,
Директордың 2 орынбасары,
педагог-психолог,
ӘБ жетекшілеріКері байланыс,
Мектептегі ұзақ мерзімді тәжірибе кезінде орындалатын тапсырмалар
1.3Кіші педагогикалық кеңесTALIS-тің сараптамасы-мен таныстыру және сауалнама туралы түсініктерін зерделеу, маңыздылығын түсіндіру, «Құзіреттілікті айқын-дау» сауалнамасын алуTALIS-тің сараптамасымен танысады және сауалнама туралы түсініктері айқындалады, маңыздылығын түсінеді, «Құзіреттілікті айқындау» сауалнамасы алынадыЕ.ДанекеровЖелтоқсан,
2-аптаФото,
Хаттама,
Бейнежазба,
Скан-нұсқа27 мұғалімРефлексия Мектептегі ұзақ мерзімді тәжірибе кезінде орындалатын тапсырмалар
1,4Сынып жетекшілерімен жиналысЖаңартылған білім беру мазмұнының оқушылар тәрбиесіне ықпалын пайымдау.
«25 ән, 25 кітап» бағдарламасын дамыту жоспарымен таныстыру.
Эссе маңыздылығын айқындау, жазу тәсілдерін түсіндіру.
Көшбасшылық дағдысын дамытуЖаңартылған білім беру мазмұнының оқушылар тәрбиесіне ықпалын түсінеді.
«25 ән, 25 кітап» бағдарламасы жоспарын дамытуға уәжденеді.
Эссе маңыздылығын түсініп, жазу әдісіне көңіл бөледі.
Көшбасшылық дағдысын дамытадыЕ.Данекеров
Н.АбдршинаЖелтоқсан,
3-аптаФото
Жоспар
Бейнежазба7 сынып жетекшісіРесурстар ұсыну
25 ән және 25 кітап тізімін ұсыну
Эссе жазу нұсқаулығы
1.5Пән бірлестігі жетекшілерімен отырысПән бірлестігі жетекшілерінің көшбасшылық қабілетін анықтау.
Кәсіби даму басымдықтары туралы пікір алмасу, пәндерінің жүргізілу барысын бағамдау және оқыту сапасы туралы мағлұмат алу.
Оқытудың 7-модулі туралы түсініктерін анықтауПән бірлестігі жетекшілерінің көшбасшылық қабілеті анықталады.
Кәсіби даму басымдықтары туралы түсінігі айқындалып, пәндерінің жүргізілу барысын мен оқыту сапасы туралы мағлұмат алынады.
Оқытудың 7-модулі туралы түсініктері айқындаладыЕ.Данекеров
ӘБ жетекшілеріҚаңтар,
2-аптаФото
ХаттамаӘБ жетекшілеріРесурстар ұсыну
Мұғалімге арналған НҰСҚАУЛЫҚ
Үшінші (негізгі) деңгей

ІІ. Коучинг үдерісі
№Іс -шараМақсатыТабыс критерийлеріЖауапты адамМерзіміЭвалюацияМониторингҚайта қарау
2.1Коучингке дейін коучпен кәсіби сұхбат өткізу
(SMART мақсат)Жүргізілетін коучинг сессия жоспарларын әзірлеу, кері байланыс беру, SMART мақсатын қоюЖүргізілетін коучинг сессия жоспарлары жасалады, кері байланыс берідеді, SMART мақсаты анықталадыЕ.Данекеров
Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Желтоқсан
2-аптаКоучинг сессия жоспары2 коучКоучинг сессия жоспарына қажетіне қарай өзгеріс енгізу, ресурс таңдау
2.2«Қарым-қатынастық құзіреттілігі» тақырыбында коучинг өткізу. (Сауалнама алу)Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптастыру, қарым-қатынастағы құзіреттілік деңгейін сауалнама арқылы анықтауҚарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптасады, қарым-қатынастағы құзіреттілік деңгейі сауалнама арқылы анықталадыЕ.Данекеров Р.КияхметоваҚаңтар
2 аптаКоучинг сессия жоспары, сауалнама27 мұғалімРесурс ұсыну
Мектептің табысты он көрсеткіші және табысты мұғалім
2,3Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №1) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағы мен тәрбие сағаттарына қатысып, пән мұғалім-дерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №1» арқылы талдау7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағы мен тәрбие сағаттарына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №1» арқылы талданадыЕ.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.НағымановаҚаңтар
3-4 аптаҚМЖ, ОМЖ, фото, бейнежазба, 3 сабаққа және 1 тәрбие сағатына қатысуҚажетіне қарай ОМЖ, ҚМЖ-ға ұсыныстар жасау

2,4Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынадыР.Кияхметова
Ш.НағымановаҚаңтар
3-4 аптаИнтервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушыАйқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.5«Критериалды бағалау жүйесі» тақырыбында коучинг өткізу (Қалыптастырушы және жиынтық бағалау)Оқушыларды жеке, жұптық, топтық бағалау критерилері туралы түсініктерін нақтылау, оқушы білімін бағалауды жан-жақты дәлелдер арқылы дамытуОқушыларды жеке, жұптық, топтық бағалау критерилері туралы түсініктері нақтыланады, оқушы білімін бағалауды жан-жақты дәлелдер арқылы дамытадыЕ.Данекеров Ақпан
2 аптаКоучинг-сессия жоспары27 мұғалімРесурстар ұсыну

2.6Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №2) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағы-на қатысып, пән мұғалім-дерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №2» арқылы талдау
7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №2» арқылы талданадыЕ.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.НағымановаАқпан
3-4 аптаҚМЖ, ОМЖ, фото, бейне-жазба, 3 сабаққа қатысуОМЖ, ҚМЖ –ға ұсыныстар беру
2.7Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу
7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынадыР.Кияхметова
Ш.НағымановаАқпан
3-4 аптаИнтервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушыАйқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.8«Оқытудың интерактивті әдісі»
тақырыбында коучинг өткізу
(«CASE-STUDY» әдісі)Коучингке қатысатын 27 мұғалім оқушы қызығушылығын тудыру мақсатында нәтижелер мен бағалауға және оқыту материалына сыни ойлау мәселесі бойынша кері байланыс орнату дағдысын меңгертуКоучингке қатысатын 27 мұғалім оқушы қызығушылығын тудыру мақсатында нәтижелер мен бағалауға және оқыту материалына сыни ойлау мәселесі бойынша кері байланыс орнату дағдысын меңгереді


Е.ДанекеровНаурыз
1-аптаКоучинг сессия жоспары27 мұғалім
Ресурстар ұсыну

2.9Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №3) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысып, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №3» арқылы талдау7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №3» арқылы талданадыЕ.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.НағымановаНаурыз
2-3 аптаҚМЖ, ОМЖ, фото, бейне-жазба, 3 сабаққа қатысуОМЖ, ҚМЖ –ға ұсыныстар беру
2.10Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынадыР.Кияхметова
Ш.НағымановаНаурыз
2-3 аптаИнтервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушыАйқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.11«Оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологиялар ды қолдану құзіреттілігі»
тақырыбында коучинг өткізу
(Мантия кигізу әдісі)Коучингке қатысатын мұғалімдерге сабақты жоспарлауда АКТ-ні тиімді қолдануды меңгерту, сабақта оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерді таңдау және Мантия кигізу арқылы сыныпты басқару дағдысын қалыптастыруКоучингке қатысатын мұғалімдерге сабақты жоспарлауда АКТ-ні тиімді қолдануды меңгереді
Сабақта оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін таңдап, Мантия кигізу арқылы сыныпты басқару дағдысын қалыптастырадыЕ.ДанекеровСәуір
2-аптаКоучинг сессия жоспары1 оқу орынбасары
1 коуч
16 мұғалім
АКТ бойынша ресурстар ұсыну
2.12Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №4) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысып, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №4» арқылы талдау7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №4» арқылы талданадыЕ.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.НағымановаСәуір
3-4-аптаҚМЖ, ОМЖ, фото, бейнежазба, 3 сабаққа қатысуОМЖ, ҚМЖ –ға ұсыныстар беру
2.13Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынады

Р.Кияхметова
Ш.НағымановаСәуір
3-4 аптаИнтервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушыАйқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.14Өзгеріс аймағындағы сабақтар апталығын өткізу
(SWOT талдауы)Коучингтерде үйренген теориялық әдіс-тәсілдердің қолдану барысын және тиімділігін сабақтарға қатысу арқылы айқындауКоучингтерде үйренген теориялық әдіс-тәсілдердің қолдану барысы мен тиімділігі сабақтарға қатысу арқылы айқындаладыЕ.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.НағымановаСәуір
5-аптаОМЖ, ҚМЖ
Фото
Бейне жазба
8 сабақ
3 тәрбие сағатыОқу пирамидасы,
Бақылау парақтары

ІІІ. Тәлімгерлік үдерісі
№Іс -шараМақсатыТабыс критерийлеріЖауапты адамМерзіміЭвалюацияМониторингҚайта қарау
3.1Тәлім алушымен сұхбат өткізу
(Блоб ағашы)Тәлім алушыларды тәжірибе кезеңінде жүргізілетін тәлімгерлік үдерісімен таныстыру, қажеттіліктерін айқындау, рефлексивті күнделік жүргізуТәлім алушылар тәжірибе кезеңінде жүргізілетін тәлімгерлік үдерісімен танысады.
Қажеттіліктері айқындалады, рефлексивті күнделік жүргізедіЕ.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваЖелтоқсан
2 аптаТранскрипт1 тәлімгер
2 тәлімалушыҚажеттілікке қарай ресурс дайындау, материал ұсыну
3.2«Абай болмаса Шәкәрім болар ме еді?» кәсіби сұхбатКәсіби сұхбат барысында тәлімгерлік үдерістің маңызын түсіндіру, қарым-қатынастың нәтижелі жолдарын айқындау Кәсіби сұхбат барысында тәлімгерлік үдерістің маңызын түсінеді, қарым-қатынастың нәтижелі жолдары айқындалады Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваҚаңтар
2 аптаФото
Бейне жазба1 тәлімгер
2 тәлімалушыАбайдың қара сөздері
3.3«Оқытудың интерактивті әдіс-тәсілдерін қолданудың білім сапасына әсері» тақырыбында кәсіби сұхбат
(Кері әсер ету дизайны)Тәлімалушылардың сабақ беретін сыныптарында білім сапасын айқындау, білім сапасын көтеру үшін қадамдарын талқылау, «Кері әсер ету дизайны» арқылы сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын талдау Тәлімалушылардың сабақ беретін сыныптарында білім сапасы айқындалады, білім сапасын көтеру үшін қадамдары талқыланады, «Кері әсер ету дизайны» арқылы сабақтың сәтті және сәтсіз тұстары талданады

Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваАқпан
1 апта Транскрипт1-тәлімгер
2-тәлімалушыРесурстар ұсыну
Сабақты талдау парақтары
3.4«Оқытудың интерактивті әдістерін қолданудың білім сапасына әсерін жақсартуға бағытталған кәсіби даму жоспары» тақырыбында кәсіби сұхбатТәлімалушылардың әдістемелік талапқа сай қолжетімді, жоспар құру қабілетін қалыптастыру, табыс критерийі туралы пікір алмасу, әдіс-тәсілдерді нәтижелі пайдалануға кеңес беру Тәлімалушылар әдістемелік талапқа сай қолжетімді, жоспар құру қабілетін қалыптастырады, табыс критерийі туралы пікір алмасады, әдіс-тәсілдерді нәтижелі пайдалануға кеңес беріледі Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваАқпан
2 апта Транскрипт1-тәлімгер
2-тәлімалушыРесурстар ұсыну
Сабаққа кәсіби жоспары
3.5Тәлім алушылардың іс-шаралары мен сабағына қатысу (Рефлексия, SWOT талдауы)Тәлімалушылардың үйренген әдіс-тәсілдерін сабақта қолданылуын бақылау, сабақта рефлексия жасау және SWOT арқылы талдауТәлімалушылардың үйренген әдіс-тәсілдерін сабақта қолданылуы бақыланады, сабақта рефлексия жасалады және SWOT арқылы талданадыЕ.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваАқпан - СәуірІс-шара жоспары және күнделікті сабақ жоспары, бақылау парағыПсихологтің тренинг-семинары
Ұлдармен және қыздармен жұмы-сы. Орыс тілі пәнінің 5 сабақ жоспарыКері байланыс беру
3.6Тәлім алушылардың іс-шара және ашық сабақ беруін ұйымдастыру
(Блум таксономиясы)
Оқыту үдерісін дамытудағы іс-шараларды жаңаша түрде өткізуге, 7 модуль бойынша әдіс-тәсілдерді таңдауға кеңес беру, тәжірибе алмасу және Блум таксономиясы арқылы сараптауОқыту үдерісін дамытудағы іс-шараларды жаңаша түрде өткізуге, 7 модуль бойынша әдіс-тәсілдерді таңдауға кеңес беріледі, тәжірибе алмасып, Блум таксономиясы арқылы сарапталадыЕ.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваСәуірАшық сабаққа қатысушылардың пікірлеріТренинг-семинар жоспары
Орыс тілі пәні бойынша ашық сабақ жоспары Талдау, ұсыныс беру, сабаққа қатысушылар дың пікірін ескеру
3.7Тәлімгерлік үдерісін қорытындылап тәлімалушылардың рефлексиялық есептерін талдау
(Рефлексия)Тәлімгерлік үдерісін қорытындылап, үдерістің сәтті және сәтсіз тұстарын айқындау, қалыптастырған дағдыларын SWOT арқылы талдауТәлімгерлік үдерісі қорытындыланып, үдерістің сәтті және сәтсіз тұстары айқындалады, қалыптастырған дағдылары SWOT арқылы талданадыЕ.Данекеров
Г.Исабекова
С.КудагелдиноваСәуір
4 аптаРефлексиялық есеп, фотолар1 тәлімгер,
2 тәлім алушыТәлім алушылардың іс-әрекетін формативті бағалау

ІV. Әлеуметтік серіктестік (қоғамдастық)
№Іс -шараМақсатыТабыс критерийлеріЖауапты адамМерзіміЭвалюацияМониторингҚайта қарау
4.1Қоғамдастық отырысын өткізу
Сингапур қоғамдастығымен таныстыру, негізгі 3 идеясын және 4 шешуші сұрақтың маңызын айқындауСингапур қоғамдастығымен танысады, негізгі 3 идеясымен, 4 шешуші сұрақтың маңызын айқындайдыЕ.ДанекеровЖелтоқсан
2 аптаХаттама
Фото
Дамытушы топ -4 адам
Үйлестіруші топ-4 адам
Зерттеуші топ -5 адамҚажетіне қарай өзгеріс енгізу
4.2Аудандық желілік қоғамдастық-пен байланысМектеп қоғамдастығының аудандық желілік қоғамдастықпен байланысын айқындау, тәжірибе алмасу.Мектеп қоғамдастығының аудандық желілік қоғамдастықпен байланысы айқындалады, тәжірибе алмасады.Е.ДанекеровҮнеміЖелілік байланыс фотоларыМектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Бейресми сұхбат
4.3Құзіреттілік туралы сауалнама алуМұғалімдердің құзіреттілік деңгейін айқындауМұғалімдердің құзіреттілік деңгейі айқындаладыЕ.ДанекеровЖелтоқсан, сәуірСауалнама парақшалары, диаграммаСауалнама қорытындысы, қатысқаныПроблемаларды айқындау
4.4Тәжірибе алмасу
(Рефлексия)Қоғамдастық пен ұжымарасындағы байланысты нығайту, өзара сабақтарға қатысу, пікір алмасу, рефлексия жасауҚоғамдастық пен ұжымарасындағы байланыс нығайады, өзара сабақтарға қатысады, пікір алмасады, рефлексия жасаладыЕ.Данекеров
Қоғамдастық мүшелеріҮнемі Сабаққа қатысу дәптеріМектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Кері байланыс беру
4.5Қоғамдастық отырысын өткізу
(SWOT талдауы)Қоғамдастықтағы зерттеуші, дамытушы, үйлестіруші топтардың есебін тыңдау, табыс критерийлері мен жұмыс нәтижесін SWOT арқылы талдауҚоғамдастықтағы зерттеуші, дамытушы, үйлестіруші топтардың есебі тыңдалады, табыс критерийлері мен жұмыс нәтижесі SWOT арқылы талданады


Е.Данекеров
Қоғамдастық мүшелеріҚаңтар Хаттама, фотоМектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Кері байланыс
4.6Оқушы үнін тыңдау
(Брукфилдтің 4 линзасы)Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің сабақ беретін оқушыларының пікірін тыңдау арқылы (оқушы үні) олардың жұмысын бағалау.
Брукфилдтің 4 линзасы бойынша кері байланыс беру Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің сабақ беретін оқушыларының пікірі тыңдалып (оқушы үні) олардың жұмысы бағалаланады.
Брукфилдтің 4 линзасы бойынша кері байланыс беріледіЕ.Данекеров
Г.ИсабековаҚаңтар
СәуірСұрақтар тізімі, транскриптДеңгейлік курс бітірген мұғалімдер - 5Бейресми сұхбат
4.7 Қоғамдастық отырысы
(Эриксон гипнозы)Ричард Дюфор, Ребекка Дюфор, Роберт Икер туралы айтып, олардың еңбектері туралы пікір алмасу, тәжірибеге енгізу жолдарын қарастыру.
Эриксон гипнозын жүргізу Ричард Дюфор, Ребекка Дюфор, Роберт Икер туралы айтып, олардың еңбектері туралы пікір алмасып, тәжірибеге енгізу жолдары қарастырылады.
Эриксон гипнозы жүргізіледіЕ.Данекеров
Г.ИсабековаАқпанХаттама, фото.Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Рефлексия
4.8«Мектепке өзгеріс қажет пе?».
(Панелдік дискуссия)«Оқыту мен тәрбиеде өзгеріс қажет пе?» тақырыбы бойынша қоғамдастық мүшелерімен талқылап, пікірін мектеп ұжымына таныстыру, маңызын айқындау«Оқыту мен тәрбиеде өзгеріс қажет пе?» тақырыбы қоғамдастық мүшелерімен талқыланады, пікірі мектеп ұжымына таныстырылып, маңызы айқындаладыЕ.ДанекеровНаурыз Жоспар
Фото Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Рефлексия
4.9Білім сапасына мониторингҚоғамдастық мүшелері сабақ беретін оқушылардың біліміне мониторинг жүргізу, нәтижесін айқындау.
Сәтті, сәтсіз жақтарына назар аударуҚоғамдастық мүшелері сабақ беретін оқушылардың біліміне мониторинг жүргізіледі, нәтижесі айқындалады. Сәтті, сәтсіз жақтарына назар аударыладыЕ.Данекеров
Қоғамдастық мүшелеріНаурыз
МамырБілім сапасының диаграммасыМектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Кәсіби сұхбат
4.10Қоғамдастық отырысын өткізу
Кәсіби оқыту қоғамдастығы туралы деректі талдау және мектеп ұжымымен байланысын анықтау, тәжірибе алмасу жағдайын бағалау, пікір алмасуКәсіби оқыту қоғамдастығы туралы дерек талданады және мектеп ұжымымен байланысы анықтала-ды, тәжірибе алмасу жағдайына баға бері-леді, пікір алмасадыЕ.Данекеров
Қоғамдастық мүшелеріСәуірХаттама, фото.Қоғамдастық мүшелері Мектеп ұжымыКері байланыс
4.11Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәлімалушы-ларының есебін тыңдауДеңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәлім алушыларының жұмысын зерделеу.
Оқушыларының жетістіктеріне назар аудару.
Сәтті, сәтсіз жақтарын талдауДеңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәлім алушыларының жұмысы зерделенеді.
Оқушыларының жетістіктеріне назар аударылады.
Сәтті, сәтсіз жақтары талданадыЕ.Данекеров
Р.Кияхметова
Ш.НағымановаНаурызПрезентация кері байланыс парақшасыДеңгейлік курс бітірген мұғалімдер -5Кері байланыс
4.12TALIS сауалнамасын алуМектеп мұғалімдерінің кәсіби біліктілігін анықтау.
Қорытынды шығаруTALIS сауалнамасының 11, 18, 24 сұрақтары арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігі анықталады. Қорытынды шығарылады
Е.Данекеров
Сәуір
4-аптаСауалнама парақшалары, диаграммаСауалнама қорытындысы, қатысқаныTALIS сауалнамасында анықталған проблемаларға кері байланыс қарастыру
4.13Қоғамдастық жұмысын қорытындылау (Шеринг жаттығуы)Қоғамдастық жұмысын зерделеп, қорытындылау.
Шеринг жаттығуы Стелла Коттрелл бойынша сараптамалық сыни жазба жасау Қоғамдастық жұмысы зерделеніп, қорытындыланады.
Шеринг жаттығуы Стелла Коттрелл бойынша сараптамалық сыни жазба жасалады


Е.Данекеров
Р.Кияхметова
С.Кудагелдинова
Ш.НағымановаМамырРефлексиялық есепМектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13Кері байланыс жасау

V. Lesson Study үдерісі
№Іс -шараМақсатыТабыс критерийлеріЖауапты адамМерзіміЭвалюацияМониторингҚайта қарау
5.1Ынталы топ мүшелерінің отырысын өткізу.
(2-цикл)1 циклге рефлексия жасау.
2 циклдің зерттеу сұрағын анықтау, зерттеу сабақтарының кестесін жасау1 циклге рефлексия жасалады.
2 циклдің зерттеу сұрағы анықталады, зерттеу сабақтарының кестесі жасаладыЫнталы топ: Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова
З.Умиржанова
С.Мулкибаев
Н.АбдршинаЖелтоқсанЖұмыс кестесі,
фотоЫнталы топ мүшелеріБақылау парағына ұсыныс беру, ресурстар ұсыну
5.2Бірлескен жоспар құру
(2- цикл,
1,2,3 сабақ) Ағылшын тілі1 циклде айқындалған зерттеу сұрағына байланысты зерттеу сабақтарының жоспарын Блум таксаномиясы негізінде құру, ұсыныстар беру, 1 циклде айқындалған зерттеу сұрағына байланысты зерттеу сабақтарының жоспары Блум таксономиясы негізінде құрылады, ұсыныстар беріледіЫнталы топ: Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова
З.Умиржанова
С.Мулкибаев
Н.АбдршинаҚаңтар
2-аптаЖұмыс жоспары,
фотоЫнталы топ мүшелеріЖоспар бойынша кері байланыс беру
5.3Зерттеу сабақтарын өткізу
(2-цикл, 1,2,3 сабақ)
Зерттеу сабақтарында топтағы көшбасшы дағдысын қалыптас-тыру. Оқушыларға көшбасшы ұғымы туралы эссе жаздыруЗерттеу сабақтарында топта көшбасшы дағдысы қалыптасады.
Оқушылар көшбасшы ұғымы туралы эссе жазадыН.Нашенова
Ынталы топ мүшелеріҚаңтар
3-апта
4-апта
5-аптаСабақ жоспары, бакылау парактары. Көшбасшы эссесі3 сабақ жоспарыРефлексия
5.4Оқушы үнін тыңдау
(Шеринг жаттығуы)Зерттеу сабақтары туралы оқушы пікірін Шеринг арқылы тыңдау Зерттеу сабақтары туралы оқушы пікірін Шеринг арқылы тыңдау Н.Нашенова
Ынталы топ мүшелеріАқпан
1-аптаТранскрипт
Фото1 мұғалім
15 оқушыАйқындалған мәселелер бойынша кері байланыс беру
5.52-цикл бойынша ынталы топ отырысын өткізуЗерттелген сабақтарды талдау, рефлексия жасау, ұсыныстар беруЗерттелген сабақтар талданады, рефлексия жасалады, ұсыныстар беріледіН.Нашенова
Ынталы топ мүшелеріҚаңтар
3-апта
4-апта
5-аптаТалдау парағы, фото6 мұғалімҰсыныстар беріледі
5.6Бірлескен жоспар құру
(3- цикл,
1,2,3 сабақ)
Математика2 циклдегі зерттеу сұрағына байланысты ұтымды және әлсіз тұстарын ескеріп, 3 циклге зерттеу сабақтарының жоспарын құру2 циклдегі зерттеу сұрағына байланысты ұтымды және әлсіз тұстары ескеріледі, 3 циклге зерттеу сабақтарының жоспары құрыладыЫнталы топ: Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова
З.Умиржанова
С.Мулкибаев
Н.АбдршинаАқпан
2-аптаЖұмыс жоспары6 мұғалімЖоспар бойынша кері байланыс беру
5.7Зерттеу сабақтарын өткізу (3-цикл,
1,2,3 сабақ)Зерттеу сабақтарын «Оқу пирамидасын» ескере отырып өткізу.
Сабақта табыс критериін анықтау, бағалауЗерттеу сабақтарында «Оқу пирамидасын» ескере отырып өткізеді.
Сабақта табыс критериін анықтайды, бағалайдыБ.Жаныспаева
Ынталы топ мүшелеріАқпан
3-апта
4-апта
Наурыз
1-аптаСабақ жоспары1 сабақ жоспарыРефлексия (Стелла Котрелл)
5.8Оқушы үнін тыңдау
(Шеринг жаттығуы)Оқушылардың зерттеу сабақтары туралы пікірін Шеринг жаттығуы арқылы тыңдау Оқушылардың зерттеу сабақтары туралы пікірі Шеринг жаттығуы арқылы тыңдалады Б.Жаныспаева
Ынталы топ мүшелеріНаурыз
1-аптаТранскрипт
Фото1 мұғалім
24 оқушыАйқындалған мәселелер бойынша кері байланыс беру
5.93-цикл бойынша ынталы топ отырысын өткізуЗерттеу сабақтарын Брукфильдтің 4 линзасы арқылы талдау, рефлексия жасау, нәтижесін зерделеуЗерттеу сабақтары Брукфильдтің 4 линзасы арқылы талданады, рефлексия жасалады, нәтижесі зерделенедіБ.Жаныспаева
Ынталы топ мүшелеріАқпан
3-апта
4-апта
Наурыз
1-аптаТалдау парағы, фото6 мұғалімҰсыныстар беріледі

5.10Lesson Study үдерісінің қорытындысын педкеңесте SWOT арқылы талдауLesson Study үдерісінің есебін жасау, табыс критерийін айқындау.
Қорытындысын SWOT арқылы талдауLesson Study үдерісінің есебі жасалады, табыс критерийі айқындалады.
Қорытындысы SWOT арқылы талданадыЕ.Данекеров
Наурыз
Есеп
SWOT талдауы6 мұғалімҰсыныстар беріледі
VІ. Мектеп директорының өздік дамуы
№Іс -шараМақсатыТабыс критерийлеріЖауапты адамМерзіміЭвалюацияМониторингҚайта қарау
6.11,2-деңгей нұсқаулығымен танысу
(Менталды карта)Нұсқаулықпен танысу және ментальды карта жасауНұсқаулықпен танысады.
Ментальды карта жасайдыЕ.Данекеров Қаңтар Ментальды карта1 ментальды картаРесурстар беру
6.2Көркем әдебиеттер оқу
(Эссе жазу талаптарымен танысу)Ұлтық және әлемдік көркем әдебиетпен танысып, таным-түсінікті кеңейту

Ұлтық және әлемдік көркем әдебиетпен танысады, таным-түсінігі кеңейедіЕ.Данекеров Желтоқсан - мамырЭссеЕ.Данекеров
2 тәлім алушыБейресми сұхбат
Рефлексия
(С.Котрелл)
6.3Топ мүшелерімен онлайн (оффлайн) байланыста болуТәжірибе барысында туындаған проблемаларға жауап іздеуТәжірибе барысында туындаған проблемаларға жауап ізделінедіЕ.ДанекеровЖелтоқсан - мамырСкриншотТоп мүшелеріБейресми сұхбат
6.4Портфолио жасауМДЖ 2-нің сандық және сапалық деректерін жинақтауМДЖ 2-нің сандық және сапалық деректері жинақталадыЕ.ДанекеровЖелтоқсан – мамырСандық және сапалық деректер (Портфолио)Е.Данекеров
2 тәлім алушыРефлексия
6.5Рефлективті күнделік жүргізуҰзақ мерзімді тәжірибе барысында алынған әсерді баяндау, күнделікті жазба беруҰзақ мерзімді тәжірибе барысында алынған әсер баяндалады, күнделікті жазба беріледіЕ.ДанекеровЖелтоқсан – мамырКүнделікЕ.Данекеров
2 тәлім алушыРефлексия
(Б.Саймон)



қоғамдастығы

















































Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив