Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

семинар "«Стратегиялық басымдықтары, әрекеттер жоспары мен жүзеге асыру жоспары (коучинг пен тәлімгерлік) бар мектептің екінші даму жоспары"

Автор: admin от 26-03-2018, 08:51, посмотрело: 294

0 Сарқан аудандық білім бөлімінің К.Қазыбаев атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«ШАПАҒАТ»
қоғамдастығы







































«Стратегиялық басымдықтары, әрекеттер жоспары мен жүзеге асыру жоспары (коучинг пен тәлімгерлік) бар
мектептің екінші даму жоспары

Курсалды сауалнаманы зерделеу барысында кәсіби қоғамдастыққа тартылған мұғалімдердің қарым-қатынасындағы құзіреттілікті қалыптастырып, Коучинг, Lesson Study және тәлімгерлік үдерістерін жүргізу арқылы көшбасшылықты дамыту, бағалау әдістемесінің маңыздылығын формативті бағалауды қолдану арқылы арттырып, білім сапасын жақсартуды ұйымдастыруды көздеу барысында мектеп проблемасын ашатын «Жаңа әдіс тәсілдер» модулі арқылы формативті бағалау дағдыларын қалыптастыруға бола ма?» -деген зерттеу сұрағы анықталды. Бағдарламаның басты идеяларының негізінде басты басымдық ретінде «мұғалімдердің біліктілігін арттыру үшін кәсіби қоғамдастық аясына тартуға» фокус түсірдім.
МДЖ-2 алты бөлімнен құрып, мектептегі алдыма мақсат етіп қойған іс-тәжірибемді ықшамды етіп жоспарлауды көздедім.
Іс-тәжірибемді мектеп басшысының стандартына негіздеп мектепте қолға алынатын шаруалардың нәтиже беруі үшін өзімнің оң өзгерістерімді қолға алудан бастап жоспарлауды көздедім. Жоспарымның жүзеге асырылуын кәсіби қоғамдастық пен ұжым арасындағы байланысты нығайту, өзара сабақтарға қатысу, пікір алмасу, рефлексия жасау және қоғамдастықтағы зерттеуші, дамытушы, үйлестіруші топтардың есебін тыңдау арқылы, табыс критерийлері мен жұмыс нәтижесіне SWOT талдауын шынай түрде қолдануға фокус түсірдім. Коучингтен кейінгі және тәлімгерлік үдерісі кезіндегі сабақтарға қатысудың маңыздылығы білім саласындағы жаңашыл үдерістердің қандай нәтиже беретіндігін анықтауды көздедім. Себебі жаңашылдық үдерістерінің өз қалыпты деңгейінде қолданылмаса оның нәтижесі болмайтынын және де кері байланыс пен эвалюация жасау арқылы шынайылық пен нәтижеге жетуді ұйымдастыруды көздедім.
Бағдарлама идеяларын насихаттау үшін «Білімді ұрпақ болашақ көшбасшысы» тақырыбында мақала жаздым. Ондағы мақсатым, «25 ән, 25 кітап» бағдарламасының іске асырылу жолдарымен бөлісе отырып, мектеп басшысының жаңа стандарты мен қоғамдастық деңгейінде қолға алынатын жаңашыл оқыту үдерістерінің қазіргі қоғамымыздағы білім саласында қалыптасқан келеңсіз стереотиптерді жоюда маңыздылығын ұйымдастыруды көздедім. Сол себепті өздік дамуымды арттыруда рефлективті күнделік жүргізуді айқындап жоспарлауға фокус түсірдім.
Сын түзелмей, мін түзелмейді емеспе, оқушы үнін, мұғалім үнін, ата-ана үнін тыңдау жаңашылдық үдерісінің қолдауға ие бола отырып, қолданыс барысында қажетті өзгерістер жасалынып, жүзеге асырылуын жеңілдету үшін жоспарланды. Мектептегі іс-тәжірибемнің екінші кезеңінде атқарылатын жұмыстарымды сәуір айында аяқтап, ал қорытындысын шығарып, мониторинг жүргізуді мамыр айына ұйымдастырылу себебі, өзімнің мектептегі негізгі жұмысыммен бір кезеңде жүргізуге жоспарланды.








МДЖ - 2-нің зерттеу сұрағы: «Жаңа әдіс тәсілдер» модулі арқылы формативті бағалау дағдыларын қалыптастыруға бола ма?»

МДЖ-ның басымдықтары Табыс критерийлері
Мұғалім үшін Оқушы үшін Ата-ана үшін Директор үшін
Қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыру Коучингке қатысатын 10 мұғалім және 2 тәлім алушы (1 психолог, 1 мұғалім) оқушылардың топтағы рөлдеріне назар аударады, жұмыс барысындағы кедергілерді жоюға ықпал етеді 10 мұғалімнің сабақ беретін оқушыларда топ ережесіне бағыну қалыптасады, бір-бірін тыңдайды, диалогтік қарым-қатынас орнатылады Оқушылардың ата-аналары балаларының тәртібіне көзқарасы өзгереді және мектеппен диалогтік қарым-қатынас орнатады Мектептегі қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыру үдерісіне қолдау көрсетеді, мәдени байланыстағы кедергілердің жою жолдарын ұсынады.

Коучинг, Lesson Study және тәлімгерлік арқылы кәсіби оқуды ұйымдастыру Коучингке қатысатын 25 мұғалімнің және 2 тәлім алушының (1 психолог, 1 мұғалім) қажеттіліктері айқындалады, кәсіби қолдау көрсетіледі және мәселені талқылауға дағдыланады. 7,8,9,10 сынып оқушылары топпен жұмыс дағдысын, тиімді сұрақ техникасын меңгереді, талқылау арқылы мәселені шешуге ұмтылыс қалыптасады 7,8,9,10 сыныптың ата-аналарының сабаққа қатысуға ынталанады және мүмкіндік алады
Ата-ана үнін тыңдау қалыптасады. Тәлімгерлікке қолдау көрсетеді. Тәлім алушылардың деңгейін анықтап, кәсіби сұхбат арқылы даму барысын қадағалайды.
Lesson Study үдерісіне қолдау көрсету

Қоғамдастық аясын кеңейту арқылы көшбасшылықты дамыту Қоғамдастықтағы мұғалімдер басқаларды топ жұмысына тартады. Қоғамдастық жұмысы арқылы көшбасшылық қасиеттерін таратады, топ жұмысына тартылған мұғалімдерге мүмкіндік қалыптастырады. Оқушылар көшбасшылық дағдыларын меңгереді, оқушы үніне сенімділік қалыптасады. Тыңдау мәдениеті арқылы тыңдатуға болатынына көздері жетеді. 7,8,9,10 сыныптың ата-аналары көшбасшылық туралы түсінік алады, оқушылардың көшбасшылығына және инклюзивті білім беруге қолдау көрсетеді.
Қоғамдастықтың аясын кеңейту арқылы инклюзивті білім беруді дамытады, тыңдау мәдениетін қалыптастырады.
Формативті бағалауды қолдану арқылы маңыздылығын арттырып, білім сапасын жақсарту Формативті бағалаудың маңызы тақырыбына арналған коучингке қатысатын 27 мұғалім оқушылардың жеке қасиеттеріне назар аударып, деңгейін анықтайды. Жинақтау және бағалау дағдыларын меңгереді, сабақты нәтижеге бағдарлап жоспарлауды үйренеді
7,8,9,10 сынып оқушыларының оқуға деген ынтасы артады, кері байланыс жасауға дағдыланады, сабаққа қатысу дағдысын қалыптастырады, зерттеушілік қабілеттері дамиды Ата-аналардың қабілетті дамытып, білім сапасын арттыруға болатынына көздері жетеді, жаңартылған білім мазмұнының тиімділігіне көз жеткізеді Формативті бағалаудың білім сапасын арттырудағы тиімділігі тақырыбындағы коучингті қолдайды, сын тұрғысынан ойлау дағдысын тәжірибеге енуіне ықпал етіп, дамытады
Мұғалімдерді біліктілігін арттыру үшін кәсіби қоғамдастыққа тарту Мұғалімдер кәсіби қоғамдастықтағы байланыстың нығаюы арқылы, бірлескен жұмыс дағдысын меңгереді, түйінді мәселелерді талқылап, іс-шараларды бірлесе іске асырып, пікір алмасады. Кәсіби қоғамдастықтағы мұғалімдердің оқушылары сабақта бірлесіп, ынтымақтаса отырып оқу дағдысын меңгереді, бір-бірін тыңдауға, пікір алмасуға дағдыланады. Қоғамдастық аясында ұйымдастырылатын бірлескен шараларға қатысады. Ынтымақтасқан жұмысқа сенімі артады. Қоғамдастықтағы мұғалімдер арасында байланысты нығайту-ға ықпал етеді, бірлескен жұмысқа жағдай жасайды.
Идеяларды қолдайды, мәселені шешеді.
Оқушыларды бағалау әдістемесін жетілдіру Коучинг пен тәлімгерлікке қатысатын мұғалімдер бағалаудың жаңашыл әдістемесімен танысады, тиімділігін көреді, бағалаудың артықшылығын түсінеді Коучинг пен тәлімгерлікке қатысқан мұғалімдер оқушылары шынайы бағалайды, өз ойларын, түсініктерін мазмұндауда шынайы болады, өзін бағалауды үйренеді. Бағалаудағы шынайылық пен нақтылыққа көз жеткізеді, балаларының біліктілік деңгейін анықтайды, ата-ана үні тыңдалады. Коучинг пен тәлімгерлікті қолдайды, бағалау түрлері туралы түсінікті дамытады, бағалаудағы шынайылық пен нақтылықты назарда ұстайды.
Оқыту тәжірибесінде оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсартуға көңіл бөлу Оқыту барысында оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсартуға көңіл бөледі, оқушымен қарым-қатынасына мониторинг жүргізуге дағдыланады, ақтаңдақтарды анықтап, жою жолдарын қарастырады, оқушы үнін тыңдауға дағдыланады. Оқыту барысында оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсартуға көңіл бөлген мұғалімге оқушы кері байланыс беруге ынталанады, оқу үлгерімін жақсартуға ұмтылады, кедергілерді жоюға дағдыланады. Ата-аналар балаларының тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын көңіл бөледі, оқу үлгерімінің жақсарғанына көз жеткізеді, кері байланыс жасауға тырысады, бірлескен әрекетті қолдайды. Оқушылардың тәртібі мен мінез-құлық проблемаларын жақсарту үшін коучинг, тәлімгерлік және Lesson Study үдерісін қолдайды, оқушымен қарым-қатынасқа мониторинг жүргізуге ықпалы етеді, оқушы үніне қолдау жасайды, кәсіби сұхбат жүргізеді.














І. Кездесу, жиналыс, кезектен тыс кіші педагогикалық кеңес
№ Іс -шара Мақсаты Табыс критерийлері Жауапты адам Мерзімі Эвалюация Мониторинг Қайта қарау
1.1 Аудандық білім бөлімінің басшысымен кездесу МДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен таныстыру, ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын іс-шаралар туралы пікір алысу МДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен танысады, ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын шаралар туралы түсінік алады Е.Данекеров 05.12.
2016ж. Фото Транскрипт Аудандық білім бөлімінің басшысы, директор Қойылған сұрақтарға жауап беру
1.2 Әкімшілік кеңесі МДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен таныстыру,
ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын іс-шара жоспарын түсіндіру МДЖ-2 және TALIS сауалнамасының қорытындысымен таныстыру, ұзақ мерзімді тәжірибеде атқарылатын іс-шара жоспарына қолдау көрсетеді Е.Данекеров 06.12.16 Фото, хаттама Директор,
Директордың 2 орынбасары,
педагог-психолог,
ӘБ жетекшілері Кері байланыс,
Мектептегі ұзақ мерзімді тәжірибе кезінде орындалатын тапсырмалар
1.3 Кіші педагогикалық кеңес TALIS-тің сараптамасы-мен таныстыру және сауалнама туралы түсініктерін зерделеу, маңыздылығын түсіндіру, «Құзіреттілікті айқын-дау» сауалнамасын алу TALIS-тің сараптамасымен танысады және сауалнама туралы түсініктері айқындалады, маңыздылығын түсінеді, «Құзіреттілікті айқындау» сауалнамасы алынады Е.Данекеров Желтоқсан,
2-апта Фото,
Хаттама,
Бейнежазба,
Скан-нұсқа 27 мұғалім Рефлексия Мектептегі ұзақ мерзімді тәжірибе кезінде орындалатын тапсырмалар
1,4 Сынып жетекшілерімен жиналыс Жаңартылған білім беру мазмұнының оқушылар тәрбиесіне ықпалын пайымдау.
«25 ән, 25 кітап» бағдарламасын дамыту жоспарымен таныстыру.
Эссе маңыздылығын айқындау, жазу тәсілдерін түсіндіру.
Көшбасшылық дағдысын дамыту Жаңартылған білім беру мазмұнының оқушылар тәрбиесіне ықпалын түсінеді.
«25 ән, 25 кітап» бағдарламасы жоспарын дамытуға уәжденеді.
Эссе маңыздылығын түсініп, жазу әдісіне көңіл бөледі.
Көшбасшылық дағдысын дамытады Е.Данекеров
Н.Абдршина Желтоқсан,
3-апта Фото
Жоспар
Бейнежазба 7 сынып жетекшісі Ресурстар ұсыну
25 ән және 25 кітап тізімін ұсыну
Эссе жазу нұсқаулығы
1.5 Пән бірлестігі жетекшілерімен отырыс Пән бірлестігі жетекшілерінің көшбасшылық қабілетін анықтау.
Кәсіби даму басымдықтары туралы пікір алмасу, пәндерінің жүргізілу барысын бағамдау және оқыту сапасы туралы мағлұмат алу.
Оқытудың 7-модулі туралы түсініктерін анықтау Пән бірлестігі жетекшілерінің көшбасшылық қабілеті анықталады.
Кәсіби даму басымдықтары туралы түсінігі айқындалып, пәндерінің жүргізілу барысын мен оқыту сапасы туралы мағлұмат алынады.
Оқытудың 7-модулі туралы түсініктері айқындалады Е.Данекеров
ӘБ жетекшілері Қаңтар,
2-апта Фото
Хаттама ӘБ жетекшілері Ресурстар ұсыну
Мұғалімге арналған НҰСҚАУЛЫҚ
Үшінші (негізгі) деңгей

ІІ. Коучинг үдерісі
№ Іс -шара Мақсаты Табыс критерийлері Жауапты адам Мерзімі Эвалюация Мониторинг Қайта қарау
2.1 Коучингке дейін коучпен кәсіби сұхбат өткізу
(SMART мақсат) Жүргізілетін коучинг сессия жоспарларын әзірлеу, кері байланыс беру, SMART мақсатын қою Жүргізілетін коучинг сессия жоспарлары жасалады, кері байланыс берідеді, SMART мақсаты анықталады Е.Данекеров
Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Желтоқсан
2-апта Коучинг сессия жоспары 2 коуч Коучинг сессия жоспарына қажетіне қарай өзгеріс енгізу, ресурс таңдау
2.2 «Қарым-қатынастық құзіреттілігі» тақырыбында коучинг өткізу. (Сауалнама алу) Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптастыру, қарым-қатынастағы құзіреттілік деңгейін сауалнама арқылы анықтау Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптасады, қарым-қатынастағы құзіреттілік деңгейі сауалнама арқылы анықталады Е.Данекеров Р.Кияхметова Қаңтар
2 апта Коучинг сессия жоспары, сауалнама 27 мұғалім Ресурс ұсыну
Мектептің табысты он көрсеткіші және табысты мұғалім
2,3 Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №1) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағы мен тәрбие сағаттарына қатысып, пән мұғалім-дерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №1» арқылы талдау 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағы мен тәрбие сағаттарына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №1» арқылы талданады Е.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Қаңтар
3-4 апта ҚМЖ, ОМЖ, фото, бейнежазба, 3 сабаққа және 1 тәрбие сағатына қатысу Қажетіне қарай ОМЖ, ҚМЖ-ға ұсыныстар жасау

2,4 Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынады Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Қаңтар
3-4 апта Интервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушы Айқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.5 «Критериалды бағалау жүйесі» тақырыбында коучинг өткізу (Қалыптастырушы және жиынтық бағалау) Оқушыларды жеке, жұптық, топтық бағалау критерилері туралы түсініктерін нақтылау, оқушы білімін бағалауды жан-жақты дәлелдер арқылы дамыту Оқушыларды жеке, жұптық, топтық бағалау критерилері туралы түсініктері нақтыланады, оқушы білімін бағалауды жан-жақты дәлелдер арқылы дамытады Е.Данекеров Ақпан
2 апта Коучинг-сессия жоспары 27 мұғалім Ресурстар ұсыну

2.6 Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №2) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағы-на қатысып, пән мұғалім-дерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №2» арқылы талдау
7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №2» арқылы талданады Е.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Ақпан
3-4 апта ҚМЖ, ОМЖ, фото, бейне-жазба, 3 сабаққа қатысу ОМЖ, ҚМЖ –ға ұсыныстар беру
2.7 Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу
7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынады Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Ақпан
3-4 апта Интервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушы Айқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.8 «Оқытудың интерактивті әдісі»
тақырыбында коучинг өткізу
(«CASE-STUDY» әдісі) Коучингке қатысатын 27 мұғалім оқушы қызығушылығын тудыру мақсатында нәтижелер мен бағалауға және оқыту материалына сыни ойлау мәселесі бойынша кері байланыс орнату дағдысын меңгерту Коучингке қатысатын 27 мұғалім оқушы қызығушылығын тудыру мақсатында нәтижелер мен бағалауға және оқыту материалына сыни ойлау мәселесі бойынша кері байланыс орнату дағдысын меңгереді


Е.Данекеров Наурыз
1-апта Коучинг сессия жоспары 27 мұғалім
Ресурстар ұсыну

2.9 Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №3) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысып, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №3» арқылы талдау 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №3» арқылы талданады Е.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Наурыз
2-3 апта ҚМЖ, ОМЖ, фото, бейне-жазба, 3 сабаққа қатысу ОМЖ, ҚМЖ –ға ұсыныстар беру
2.10 Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынады Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Наурыз
2-3 апта Интервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушы Айқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.11 «Оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологиялар ды қолдану құзіреттілігі»
тақырыбында коучинг өткізу
(Мантия кигізу әдісі) Коучингке қатысатын мұғалімдерге сабақты жоспарлауда АКТ-ні тиімді қолдануды меңгерту, сабақта оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерді таңдау және Мантия кигізу арқылы сыныпты басқару дағдысын қалыптастыру Коучингке қатысатын мұғалімдерге сабақты жоспарлауда АКТ-ні тиімді қолдануды меңгереді
Сабақта оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін таңдап, Мантия кигізу арқылы сыныпты басқару дағдысын қалыптастырады Е.Данекеров Сәуір
2-апта Коучинг сессия жоспары 1 оқу орынбасары
1 коуч
16 мұғалім
АКТ бойынша ресурстар ұсыну
2.12 Коучингтен кейінгі сабақтарға қатысу (Бақылау картасы №4) 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысып, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдыларын «Бақылау картасы №4» арқылы талдау 7, 8, 9, 10 сынып оқушыларының сабағына қатысады, пән мұғалімдерінің коучингтен үйренген дағдылары «Бақылау картасы №4» арқылы талданады Е.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Сәуір
3-4-апта ҚМЖ, ОМЖ, фото, бейнежазба, 3 сабаққа қатысу ОМЖ, ҚМЖ –ға ұсыныстар беру
2.13 Оқушы үнін тыңдау 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алу 7, 8, 9 сыныптың 3 оқушысынан сыныптағы өзгерістер туралы интервью алынады

Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Сәуір
3-4 апта Интервьюдің бейне жазбасы.
Транскрипт. 2 мұғалім,
3 оқушы Айқындалған мәселеге байланысты кері байланыс беру
2.14 Өзгеріс аймағындағы сабақтар апталығын өткізу
(SWOT талдауы) Коучингтерде үйренген теориялық әдіс-тәсілдердің қолдану барысын және тиімділігін сабақтарға қатысу арқылы айқындау Коучингтерде үйренген теориялық әдіс-тәсілдердің қолдану барысы мен тиімділігі сабақтарға қатысу арқылы айқындалады Е.Данекеров Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Сәуір
5-апта ОМЖ, ҚМЖ
Фото
Бейне жазба
8 сабақ
3 тәрбие сағаты Оқу пирамидасы,
Бақылау парақтары

ІІІ. Тәлімгерлік үдерісі
№ Іс -шара Мақсаты Табыс критерийлері Жауапты адам Мерзімі Эвалюация Мониторинг Қайта қарау
3.1 Тәлім алушымен сұхбат өткізу
(Блоб ағашы) Тәлім алушыларды тәжірибе кезеңінде жүргізілетін тәлімгерлік үдерісімен таныстыру, қажеттіліктерін айқындау, рефлексивті күнделік жүргізу Тәлім алушылар тәжірибе кезеңінде жүргізілетін тәлімгерлік үдерісімен танысады.
Қажеттіліктері айқындалады, рефлексивті күнделік жүргізеді Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Желтоқсан
2 апта Транскрипт 1 тәлімгер
2 тәлімалушы Қажеттілікке қарай ресурс дайындау, материал ұсыну
3.2 «Абай болмаса Шәкәрім болар ме еді?» кәсіби сұхбат Кәсіби сұхбат барысында тәлімгерлік үдерістің маңызын түсіндіру, қарым-қатынастың нәтижелі жолдарын айқындау Кәсіби сұхбат барысында тәлімгерлік үдерістің маңызын түсінеді, қарым-қатынастың нәтижелі жолдары айқындалады Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Қаңтар
2 апта Фото
Бейне жазба 1 тәлімгер
2 тәлімалушы Абайдың қара сөздері
3.3 «Оқытудың интерактивті әдіс-тәсілдерін қолданудың білім сапасына әсері» тақырыбында кәсіби сұхбат
(Кері әсер ету дизайны) Тәлімалушылардың сабақ беретін сыныптарында білім сапасын айқындау, білім сапасын көтеру үшін қадамдарын талқылау, «Кері әсер ету дизайны» арқылы сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын талдау Тәлімалушылардың сабақ беретін сыныптарында білім сапасы айқындалады, білім сапасын көтеру үшін қадамдары талқыланады, «Кері әсер ету дизайны» арқылы сабақтың сәтті және сәтсіз тұстары талданады

Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Ақпан
1 апта Транскрипт 1-тәлімгер
2-тәлімалушы Ресурстар ұсыну
Сабақты талдау парақтары
3.4 «Оқытудың интерактивті әдістерін қолданудың білім сапасына әсерін жақсартуға бағытталған кәсіби даму жоспары» тақырыбында кәсіби сұхбат Тәлімалушылардың әдістемелік талапқа сай қолжетімді, жоспар құру қабілетін қалыптастыру, табыс критерийі туралы пікір алмасу, әдіс-тәсілдерді нәтижелі пайдалануға кеңес беру Тәлімалушылар әдістемелік талапқа сай қолжетімді, жоспар құру қабілетін қалыптастырады, табыс критерийі туралы пікір алмасады, әдіс-тәсілдерді нәтижелі пайдалануға кеңес беріледі Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Ақпан
2 апта Транскрипт 1-тәлімгер
2-тәлімалушы Ресурстар ұсыну
Сабаққа кәсіби жоспары
3.5 Тәлім алушылардың іс-шаралары мен сабағына қатысу (Рефлексия, SWOT талдауы) Тәлімалушылардың үйренген әдіс-тәсілдерін сабақта қолданылуын бақылау, сабақта рефлексия жасау және SWOT арқылы талдау Тәлімалушылардың үйренген әдіс-тәсілдерін сабақта қолданылуы бақыланады, сабақта рефлексия жасалады және SWOT арқылы талданады Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Ақпан - Сәуір Іс-шара жоспары және күнделікті сабақ жоспары, бақылау парағы Психологтің тренинг-семинары
Ұлдармен және қыздармен жұмы-сы. Орыс тілі пәнінің 5 сабақ жоспары Кері байланыс беру
3.6 Тәлім алушылардың іс-шара және ашық сабақ беруін ұйымдастыру
(Блум таксономиясы)
Оқыту үдерісін дамытудағы іс-шараларды жаңаша түрде өткізуге, 7 модуль бойынша әдіс-тәсілдерді таңдауға кеңес беру, тәжірибе алмасу және Блум таксономиясы арқылы сараптау Оқыту үдерісін дамытудағы іс-шараларды жаңаша түрде өткізуге, 7 модуль бойынша әдіс-тәсілдерді таңдауға кеңес беріледі, тәжірибе алмасып, Блум таксономиясы арқылы сарапталады Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Сәуір Ашық сабаққа қатысушылардың пікірлері Тренинг-семинар жоспары
Орыс тілі пәні бойынша ашық сабақ жоспары Талдау, ұсыныс беру, сабаққа қатысушылар дың пікірін ескеру
3.7 Тәлімгерлік үдерісін қорытындылап тәлімалушылардың рефлексиялық есептерін талдау
(Рефлексия) Тәлімгерлік үдерісін қорытындылап, үдерістің сәтті және сәтсіз тұстарын айқындау, қалыптастырған дағдыларын SWOT арқылы талдау Тәлімгерлік үдерісі қорытындыланып, үдерістің сәтті және сәтсіз тұстары айқындалады, қалыптастырған дағдылары SWOT арқылы талданады Е.Данекеров
Г.Исабекова
С.Кудагелдинова Сәуір
4 апта Рефлексиялық есеп, фотолар 1 тәлімгер,
2 тәлім алушы Тәлім алушылардың іс-әрекетін формативті бағалау

ІV. Әлеуметтік серіктестік (қоғамдастық)
№ Іс -шара Мақсаты Табыс критерийлері Жауапты адам Мерзімі Эвалюация Мониторинг Қайта қарау
4.1 Қоғамдастық отырысын өткізу
Сингапур қоғамдастығымен таныстыру, негізгі 3 идеясын және 4 шешуші сұрақтың маңызын айқындау Сингапур қоғамдастығымен танысады, негізгі 3 идеясымен, 4 шешуші сұрақтың маңызын айқындайды Е.Данекеров Желтоқсан
2 апта Хаттама
Фото
Дамытушы топ -4 адам
Үйлестіруші топ-4 адам
Зерттеуші топ -5 адам Қажетіне қарай өзгеріс енгізу
4.2 Аудандық желілік қоғамдастық-пен байланыс Мектеп қоғамдастығының аудандық желілік қоғамдастықпен байланысын айқындау, тәжірибе алмасу. Мектеп қоғамдастығының аудандық желілік қоғамдастықпен байланысы айқындалады, тәжірибе алмасады. Е.Данекеров Үнемі Желілік байланыс фотолары Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Бейресми сұхбат
4.3 Құзіреттілік туралы сауалнама алу Мұғалімдердің құзіреттілік деңгейін айқындау Мұғалімдердің құзіреттілік деңгейі айқындалады Е.Данекеров Желтоқсан, сәуір Сауалнама парақшалары, диаграмма Сауалнама қорытындысы, қатысқаны Проблемаларды айқындау
4.4 Тәжірибе алмасу
(Рефлексия) Қоғамдастық пен ұжымарасындағы байланысты нығайту, өзара сабақтарға қатысу, пікір алмасу, рефлексия жасау Қоғамдастық пен ұжымарасындағы байланыс нығайады, өзара сабақтарға қатысады, пікір алмасады, рефлексия жасалады Е.Данекеров
Қоғамдастық мүшелері Үнемі Сабаққа қатысу дәптері Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Кері байланыс беру
4.5 Қоғамдастық отырысын өткізу
(SWOT талдауы) Қоғамдастықтағы зерттеуші, дамытушы, үйлестіруші топтардың есебін тыңдау, табыс критерийлері мен жұмыс нәтижесін SWOT арқылы талдау Қоғамдастықтағы зерттеуші, дамытушы, үйлестіруші топтардың есебі тыңдалады, табыс критерийлері мен жұмыс нәтижесі SWOT арқылы талданады


Е.Данекеров
Қоғамдастық мүшелері Қаңтар Хаттама, фото Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Кері байланыс
4.6 Оқушы үнін тыңдау
(Брукфилдтің 4 линзасы) Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің сабақ беретін оқушыларының пікірін тыңдау арқылы (оқушы үні) олардың жұмысын бағалау.
Брукфилдтің 4 линзасы бойынша кері байланыс беру Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің сабақ беретін оқушыларының пікірі тыңдалып (оқушы үні) олардың жұмысы бағалаланады.
Брукфилдтің 4 линзасы бойынша кері байланыс беріледі Е.Данекеров
Г.Исабекова Қаңтар
Сәуір Сұрақтар тізімі, транскрипт Деңгейлік курс бітірген мұғалімдер - 5 Бейресми сұхбат
4.7 Қоғамдастық отырысы
(Эриксон гипнозы) Ричард Дюфор, Ребекка Дюфор, Роберт Икер туралы айтып, олардың еңбектері туралы пікір алмасу, тәжірибеге енгізу жолдарын қарастыру.
Эриксон гипнозын жүргізу Ричард Дюфор, Ребекка Дюфор, Роберт Икер туралы айтып, олардың еңбектері туралы пікір алмасып, тәжірибеге енгізу жолдары қарастырылады.
Эриксон гипнозы жүргізіледі Е.Данекеров
Г.Исабекова Ақпан Хаттама, фото. Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Рефлексия
4.8 «Мектепке өзгеріс қажет пе?».
(Панелдік дискуссия) «Оқыту мен тәрбиеде өзгеріс қажет пе?» тақырыбы бойынша қоғамдастық мүшелерімен талқылап, пікірін мектеп ұжымына таныстыру, маңызын айқындау «Оқыту мен тәрбиеде өзгеріс қажет пе?» тақырыбы қоғамдастық мүшелерімен талқыланады, пікірі мектеп ұжымына таныстырылып, маңызы айқындалады Е.Данекеров Наурыз Жоспар
Фото Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Рефлексия
4.9 Білім сапасына мониторинг Қоғамдастық мүшелері сабақ беретін оқушылардың біліміне мониторинг жүргізу, нәтижесін айқындау.
Сәтті, сәтсіз жақтарына назар аудару Қоғамдастық мүшелері сабақ беретін оқушылардың біліміне мониторинг жүргізіледі, нәтижесі айқындалады. Сәтті, сәтсіз жақтарына назар аударылады Е.Данекеров
Қоғамдастық мүшелері Наурыз
Мамыр Білім сапасының диаграммасы Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Кәсіби сұхбат
4.10 Қоғамдастық отырысын өткізу
Кәсіби оқыту қоғамдастығы туралы деректі талдау және мектеп ұжымымен байланысын анықтау, тәжірибе алмасу жағдайын бағалау, пікір алмасу Кәсіби оқыту қоғамдастығы туралы дерек талданады және мектеп ұжымымен байланысы анықтала-ды, тәжірибе алмасу жағдайына баға бері-леді, пікір алмасады Е.Данекеров
Қоғамдастық мүшелері Сәуір Хаттама, фото. Қоғамдастық мүшелері Мектеп ұжымы Кері байланыс
4.11 Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәлімалушы-ларының есебін тыңдау Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәлім алушыларының жұмысын зерделеу.
Оқушыларының жетістіктеріне назар аудару.
Сәтті, сәтсіз жақтарын талдау Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәлім алушыларының жұмысы зерделенеді.
Оқушыларының жетістіктеріне назар аударылады.
Сәтті, сәтсіз жақтары талданады Е.Данекеров
Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова Наурыз Презентация кері байланыс парақшасы Деңгейлік курс бітірген мұғалімдер -5 Кері байланыс
4.12 TALIS сауалнамасын алу Мектеп мұғалімдерінің кәсіби біліктілігін анықтау.
Қорытынды шығару TALIS сауалнамасының 11, 18, 24 сұрақтары арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігі анықталады. Қорытынды шығарылады
Е.Данекеров
Сәуір
4-апта Сауалнама парақшалары, диаграмма Сауалнама қорытындысы, қатысқаны TALIS сауалнамасында анықталған проблемаларға кері байланыс қарастыру
4.13 Қоғамдастық жұмысын қорытындылау (Шеринг жаттығуы) Қоғамдастық жұмысын зерделеп, қорытындылау.
Шеринг жаттығуы Стелла Коттрелл бойынша сараптамалық сыни жазба жасау Қоғамдастық жұмысы зерделеніп, қорытындыланады.
Шеринг жаттығуы Стелла Коттрелл бойынша сараптамалық сыни жазба жасалады


Е.Данекеров
Р.Кияхметова
С.Кудагелдинова
Ш.Нағыманова Мамыр Рефлексиялық есеп Мектеп директоры
Қоғамдастық мүшелері - 13 Кері байланыс жасау

V. Lesson Study үдерісі
№ Іс -шара Мақсаты Табыс критерийлері Жауапты адам Мерзімі Эвалюация Мониторинг Қайта қарау
5.1 Ынталы топ мүшелерінің отырысын өткізу.
(2-цикл) 1 циклге рефлексия жасау.
2 циклдің зерттеу сұрағын анықтау, зерттеу сабақтарының кестесін жасау 1 циклге рефлексия жасалады.
2 циклдің зерттеу сұрағы анықталады, зерттеу сабақтарының кестесі жасалады Ынталы топ: Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова
З.Умиржанова
С.Мулкибаев
Н.Абдршина Желтоқсан Жұмыс кестесі,
фото Ынталы топ мүшелері Бақылау парағына ұсыныс беру, ресурстар ұсыну
5.2 Бірлескен жоспар құру
(2- цикл,
1,2,3 сабақ) Ағылшын тілі 1 циклде айқындалған зерттеу сұрағына байланысты зерттеу сабақтарының жоспарын Блум таксаномиясы негізінде құру, ұсыныстар беру, 1 циклде айқындалған зерттеу сұрағына байланысты зерттеу сабақтарының жоспары Блум таксономиясы негізінде құрылады, ұсыныстар беріледі Ынталы топ: Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова
З.Умиржанова
С.Мулкибаев
Н.Абдршина Қаңтар
2-апта Жұмыс жоспары,
фото Ынталы топ мүшелері Жоспар бойынша кері байланыс беру
5.3 Зерттеу сабақтарын өткізу
(2-цикл, 1,2,3 сабақ)
Зерттеу сабақтарында топтағы көшбасшы дағдысын қалыптас-тыру. Оқушыларға көшбасшы ұғымы туралы эссе жаздыру Зерттеу сабақтарында топта көшбасшы дағдысы қалыптасады.
Оқушылар көшбасшы ұғымы туралы эссе жазады Н.Нашенова
Ынталы топ мүшелері Қаңтар
3-апта
4-апта
5-апта Сабақ жоспары, бакылау парактары. Көшбасшы эссесі 3 сабақ жоспары Рефлексия
5.4 Оқушы үнін тыңдау
(Шеринг жаттығуы) Зерттеу сабақтары туралы оқушы пікірін Шеринг арқылы тыңдау Зерттеу сабақтары туралы оқушы пікірін Шеринг арқылы тыңдау Н.Нашенова
Ынталы топ мүшелері Ақпан
1-апта Транскрипт
Фото 1 мұғалім
15 оқушы Айқындалған мәселелер бойынша кері байланыс беру
5.5 2-цикл бойынша ынталы топ отырысын өткізу Зерттелген сабақтарды талдау, рефлексия жасау, ұсыныстар беру Зерттелген сабақтар талданады, рефлексия жасалады, ұсыныстар беріледі Н.Нашенова
Ынталы топ мүшелері Қаңтар
3-апта
4-апта
5-апта Талдау парағы, фото 6 мұғалім Ұсыныстар беріледі
5.6 Бірлескен жоспар құру
(3- цикл,
1,2,3 сабақ)
Математика 2 циклдегі зерттеу сұрағына байланысты ұтымды және әлсіз тұстарын ескеріп, 3 циклге зерттеу сабақтарының жоспарын құру 2 циклдегі зерттеу сұрағына байланысты ұтымды және әлсіз тұстары ескеріледі, 3 циклге зерттеу сабақтарының жоспары құрылады Ынталы топ: Р.Кияхметова
Ш.Нағыманова
З.Умиржанова
С.Мулкибаев
Н.Абдршина Ақпан
2-апта Жұмыс жоспары 6 мұғалім Жоспар бойынша кері байланыс беру
5.7 Зерттеу сабақтарын өткізу (3-цикл,
1,2,3 сабақ) Зерттеу сабақтарын «Оқу пирамидасын» ескере отырып өткізу.
Сабақта табыс критериін анықтау, бағалау Зерттеу сабақтарында «Оқу пирамидасын» ескере отырып өткізеді.
Сабақта табыс критериін анықтайды, бағалайды Б.Жаныспаева
Ынталы топ мүшелері Ақпан
3-апта
4-апта
Наурыз
1-апта Сабақ жоспары 1 сабақ жоспары Рефлексия (Стелла Котрелл)
5.8 Оқушы үнін тыңдау
(Шеринг жаттығуы) Оқушылардың зерттеу сабақтары туралы пікірін Шеринг жаттығуы арқылы тыңдау Оқушылардың зерттеу сабақтары туралы пікірі Шеринг жаттығуы арқылы тыңдалады Б.Жаныспаева
Ынталы топ мүшелері Наурыз
1-апта Транскрипт
Фото 1 мұғалім
24 оқушы Айқындалған мәселелер бойынша кері байланыс беру
5.9 3-цикл бойынша ынталы топ отырысын өткізу Зерттеу сабақтарын Брукфильдтің 4 линзасы арқылы талдау, рефлексия жасау, нәтижесін зерделеу Зерттеу сабақтары Брукфильдтің 4 линзасы арқылы талданады, рефлексия жасалады, нәтижесі зерделенеді Б.Жаныспаева
Ынталы топ мүшелері Ақпан
3-апта
4-апта
Наурыз
1-апта Талдау парағы, фото 6 мұғалім Ұсыныстар беріледі

5.10 Lesson Study үдерісінің қорытындысын педкеңесте SWOT арқылы талдау Lesson Study үдерісінің есебін жасау, табыс критерийін айқындау.
Қорытындысын SWOT арқылы талдау Lesson Study үдерісінің есебі жасалады, табыс критерийі айқындалады.
Қорытындысы SWOT арқылы талданады Е.Данекеров
Наурыз
Есеп
SWOT талдауы 6 мұғалім Ұсыныстар беріледі
VІ. Мектеп директорының өздік дамуы
№ Іс -шара Мақсаты Табыс критерийлері Жауапты адам Мерзімі Эвалюация Мониторинг Қайта қарау
6.1 1,2-деңгей нұсқаулығымен танысу
(Менталды карта) Нұсқаулықпен танысу және ментальды карта жасау Нұсқаулықпен танысады.
Ментальды карта жасайды Е.Данекеров Қаңтар Ментальды карта 1 ментальды карта Ресурстар беру
6.2 Көркем әдебиеттер оқу
(Эссе жазу талаптарымен танысу) Ұлтық және әлемдік көркем әдебиетпен танысып, таным-түсінікті кеңейту

Ұлтық және әлемдік көркем әдебиетпен танысады, таным-түсінігі кеңейеді Е.Данекеров Желтоқсан - мамыр Эссе Е.Данекеров
2 тәлім алушы Бейресми сұхбат
Рефлексия
(С.Котрелл)
6.3 Топ мүшелерімен онлайн (оффлайн) байланыста болу Тәжірибе барысында туындаған проблемаларға жауап іздеу Тәжірибе барысында туындаған проблемаларға жауап ізделінеді Е.Данекеров Желтоқсан - мамыр Скриншот Топ мүшелері Бейресми сұхбат
6.4 Портфолио жасау МДЖ 2-нің сандық және сапалық деректерін жинақтау МДЖ 2-нің сандық және сапалық деректері жинақталады Е.Данекеров Желтоқсан – мамыр Сандық және сапалық деректер (Портфолио) Е.Данекеров
2 тәлім алушы Рефлексия
6.5 Рефлективті күнделік жүргізу Ұзақ мерзімді тәжірибе барысында алынған әсерді баяндау, күнделікті жазба беру Ұзақ мерзімді тәжірибе барысында алынған әсер баяндалады, күнделікті жазба беріледі Е.Данекеров Желтоқсан – мамыр Күнделік Е.Данекеров
2 тәлім алушы Рефлексия
(Б.Саймон)













Категория: Әдістемелік кеңес